Dnia 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia
27
kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO). Celem RODO jest
ujednolicenie
zasad przetwarzania danych osobowych na obszarze Unii Europejskiej oraz zagwarantowanie praw osób, których te
dane
dotyczą.
W związku z powyższym, zaktualizowaliśmy naszą Politykę Prywatności, dotyczącą
przetwarzania i ochrony
Państwa danych osobowych przez Jacek Rodek, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą MAG Jacek Rodek, z
siedzibą w Warszawie, Plac Konstytucji 5 lok. 10, kod pocztowy 00-657 Warszawa, o numerze NIP 526-015-53-28,
REGON
010143306, adres poczty elektronicznej: sklep@mag.com.pl, nr telefonu: 881 721 004.
Wszelkie informacje o Państwa
uprawnieniach w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo w zakładce Polityka
prywatności.
Ważne! Aby skorzystać z opcji wysyłki książki wymienionej za punkty lojalnościowe wraz z zamówieniem należy wpisać informację na ten temat w uwagach do zamówienia.
KUPUJESZ – PUNKTUJESZ! 1 pkt = 1 zł
Do naliczenia punktów konieczna jest rejestracja w sklepie oraz logowanie na konto przed dokonaniem zakupu.
Uczestnictwo w programie jest dobrowolne i nie pociąga za sobą żadnych zobowiązań.
Za każdym razem, gdy zrobisz zakupy logując się do swojego konta, naliczone zostaną punkty lojalnościowe.
Każde wydane 20 zł na zakupy książkowe to 1 punkt w programie lojalnościowym. Koszty przesyłki nie są brane pod uwagę.
1 punkt = 1 zł, które możesz wymienić na dowolną książkę po zgromadzeniu liczby punktów odpowiadającej jej cenie.
Ilość punktów za pojedynczy egzemplarz książki uwidoczniona jest na karcie książki pod koszykiem. Suma punktów, która zostanie przyznana za całość zamówienia po jego zrealizowaniu, widoczna jest w prawym dolnym rogu okna "Zawartość Twojego koszyka".
System automatycznie naliczy punkty w momencie zakończenia realizacji zamówienia i przechowa je na Twoim koncie.
Punkty nie zostaną przyznane, jeśli zakup nie dojdzie do skutku, np. z powodu braku wpłaty, nieodebrania zamówionej przesyłki, zwrotu towaru.
Punkty nie podlegają wymianie na gotówkę.
Nie ma możliwości przekazania punktów innej osobie.
Po wymianie punktów lojalnościowych na książkę należy zgłosić wybrany sposób dostarczenia książki. Książka może zostać wysłana wraz z kolejnym zamówieniem, prosimy wówczas o wpisanie tej informacji w uwagach do zamówienia. Jeśli ma zostać wysłana jako oddzielna paczka należy opłacić koszt przesyłki przelewem na konto księgarni. Paczka pocztowa koszt wysyłki 17,50 zł, paczkomat 15,90 zł.