Czy książka, która mnie interesuje jest faktycznie dostępna?
Skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć książkę. Każdy tytuł, na karcie którego widnieje koszyk, jest dostępny od ręki.
W dziale "Antykwariat" znajdziesz książki przecenione i końcówki nakładu – warto tam zaglądać.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu zamówienia otrzymasz na adres e-mail wiadomość z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie.
Termin otrzymania paczki uzależniony jest od sposobu dostawy oraz ilości zamówień już oczekujących na realizację. Szczegółowe informacje znajdziesz tu - kliknij.
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
W momencie nadania paczki otrzymasz informację z numerem przesyłki i adres do śledzenia jej drogi.
Ponadto po zalogowaniu do swojego konta w księgarni będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: ich statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Co to są kupony rabatowe?
Kupony rabatowe możesz zdobyć np. subskrybując nasz newsletter.
Kupony rabatowe mają formę kodów, które należy wpisać w podsumowaniu zamówienia, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to wyliczenie wartości zniżki i kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. Rabat ten liczony jest od ceny sklepowej, po której książka aktualnie jest dostępna w księgarni, zazwyczaj już obniżonej w stosunku do ceny detalicznej (przekreślonej). Jest to zatem korzyść dodatkowa, nie zastępująca ani nie wyłączająca innych.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości i wysyłki. W celu poprawy zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej.
Przechowalnia – jak działa?
Przechowalnia jest miejscem, gdzie zachowasz interesujące Cię książki, tak by móc wrócić do nich szybko i wygodnie. Przechowalnia to nie zamówienie. Do niczego nie zobowiązuje i służy wyłącznie Twojej wygodzie.
Uwaga! Pamiętaj o zalogowaniu się. Jeśli przeglądasz ofertę bez logowania się do księgarni – książki dodane do przechowalni będą zapamiętane tylko do czasu zamknięcia przeglądarki.
Jak kupować?
KROK 1: KONTO
1. Zaloguj się. Jeśli nie posiadasz konta w naszej Księgarni, załóż je. Nie jest to obowiązkowe,
ale jako Klient zalogowany odbierzesz punkty programu lojalnościowego i będziesz mógł skorzystać
z przechowalni.
2. W celu założenia konta użyj przycisku „Zarejestruj się” w prawym górnym rogu strony Księgarni.
3. Możesz również najpierw włożyć książki do koszyka, a potem się zarejestrować lub zalogować
(jeśli jesteś już zarejestrowany) - zakupy zostaną automatycznie przeniesione na Twoje konto.
KROK 2: OFERTA
Zachęcamy do eksploracji:
- możesz przejrzeć nasze nowości i bestsellery,
- skorzystać z wyszukiwarki,
- przejrzeć kategorie,
- sprawdzić dostępne książki ulubionego autora lub serii,
- poszukać atrakcji cenowych i unikatów w dziale Antykwariat.
Krok 3: KOSZYK
1. Aby złożyć zamówienie wybierz książkę, następnie użyj przycisku „Do koszyka”. Podobnie postępuj
z kolejnymi książkami, które zamierzasz zamówić.
2. Kiedy zgromadzisz w koszyku wszystkie interesujące Cię pozycje, użyj przycisku „Do kasy”
i wybierz formę dostawy oraz sposób płatności.
3. W tym momencie możesz zakończyć transakcję naciskając przycisk „Zamawiam” lub powrócić
do sklepu, aby kontynuować zakupy, używając przycisku „Kontynuuj zakupy”.
4. Jeśli chcesz zmienić liczbę zamawianych książek, w polu „Ilość” wpisz właściwą liczbę, a następnie naciśnij przycisk „Przelicz”, by otrzymać całkowitą wartość zamówienia. Jeśli chcesz usunąć książkę z koszyka, użyj krzyżyka w kolumnie „Akcje”.
Krok 4: DANE KLIENTA
1. Po wybraniu wszystkich zamawianych książek, określeniu ich liczby oraz wybraniu formy dostawy i płatności, naciśnij przycisk „Zamawiam” i przejdź do ostatniego etapu składania zamówienia.
2. W sekcji „Twoje dane” podaj imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu i adres e-mail.
3. Jeżeli przesyłka ma dotrzeć w inne miejsce, niż adres podany w „Danych adresowych”, wówczas zaznacz – „Inny adres wysyłki” i uzupełnij dane. Jest to opcja dostępna jedynie dla wysyłki Pocztą Polską, w przypadku InPostu adresem dostawy jest wybrany przez Ciebie paczkomat.
4. Po wprowadzeniu wszystkich informacji w sekcji „Twoje dane” przejdź do podsumowania zamówienia
i naciśnij przycisk „Podsumowanie”.
5. Po sprawdzeniu poprawności wszystkich danych zatwierdź zamówienie poprzez naciśnięcie przycisku „Potwierdź zakup”.
Krok 5: POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA
1. Po złożeniu zamówienia otrzymasz jego potwierdzenie drogą e-mailową.
2. W e-mailu znajdzie się informacja na temat szczegółów zamówienia oraz jego numer, którym należy posługiwać się podczas kontaktów z obsługą Księgarni Wydawnictwa MAG.